För tredje året i rad har Induo vunnit ”Årets Pressrum” i Mynewsdesks årliga kundtävling, i år i kategorin IT och Professionella tjänster.

Vinnare årets pressrum 2012-Att vinna denna utmärkelse tre år i rad är över vår förväntan. Det var många bra förslag nominerade och mot bakgrund av det känns det naturligtvis stort att Induo utsetts till vinnare. För oss har vårt newsroom haft en mycket central roll i vårt PR-arbete under 2012, det är kul att det lett till denna fina utmärkelse, säger Ulf Seijmer, delägare och Creative Director på Induo.

En av fem nominerade

Induo var ett av fem nominerade bidragen i IT & Teknik, totalt var 40 företag nominerade i åtta kategorier. Induo har även vunnit utmärkelsen Årets Pressrum 2010 och 2011.

-När vi vann utmärkelsen förra året trodde vi att det var omöjligt att göra om bravaden. Under året har vi byggt vidare på den grund vi satt tidigare och varvat pressreleaser och debattartiklar med blogginlägg, videos och direktsändningar. Under 2012 har vi nått ett bättre resultat än tidigare och nått såväl bredare som längre, säger Ulf Seijmer.